ИН ЙОГА

Тази мека практика цели дълбоко вътрешно отпускане. Тя включва специално подбрани пози, които се задържат по- дълго- от няколко до 10 минути. В една практика може да се сменят малко на брой асани, но ефектът ще е много дълбок релакс на нервната система и постигане на усещане за лекота. Използват се помощни средства като болстери, колани, кубчета, одеала. ИН- асаните акцентират върху съединителната тъкан ( лигаментите в тялото)- мускулната фасция, която преминава в сухожилие, а то в става. Така неусетно се подобрява състоянието на ставите и костите по съвсем нежен начин. ИН ЙОГА се характеризира с това, че култивира търпение в човека, подобрява гъвкавостта, има мощен антистрес ефект, лекува страхове, учи на издръжливост. Тя въздейства дълбоко на емоциите и може прекрасно да допълва начин на живот, изпъленен с динамика, упражняване на по- силови и натоварващи спортове или пък йога- стилове като ащанга или виняса, в които има много Ян. Ин ЙОГА- практиките са добър избор за финала на деня, седмицата или през уикенда, когато имаме нужда да „освободим парата“.